piątek, 20 lutego 2015

Wielkanocne smocze jajka

Co prawda Wielki Post dopiero się rozpoczyna, ale nie znaczy to, że nie należy już myśleć o Wielkanocnych ozdobach. Jak wiadomo, najpopularniejsze są jajka - symbol nowego życia. Niektórym wykluwają się kurczaki, kaczki czy gęsi, a z moich jajek może wyklują się wielkanocne smoki?


Przepis na smocze jajka jest bardzo prosty i niestety nie jest mój - na pomysł natrafiłam w czeluściach internetu. Bierzemy styropianowe jajo, kupujemy pinezki i sumiennie wtykamy jedną po drugiej w jajo. Efekt końcowy jest zadziwiający.

Jeśli chcemy uzyskać kolorowe jajko najpierw wbijamy pinezki w grubą tekturę i malujemy farbą w sprayu.


Inny pomysł na nietypowe jajko przyszedł mi do głowy przy okazji robienia podobnej bombki. Kupujemy paczke cekinów, każdy nawlekamy na szpilkę i i znów sumiennie wbijamy w styropianowe jajko. Efekt jest naprawdę ciekawy, szczególnie gdy zdecydujemy się na jakiś wzór.


A tak wyglądają wszystkie jajka. Co o nich sądzicie?

5 komentarzy:

  1. Ładne jajka. Ja też się tak bawię przed świętami, a później bolą mnie palce :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne! Najładniejsze czerwone ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Wyglądają genialnie! Jestem pod wrażeniem i będę musiał sam spróbować takie zmajstrować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny i bardzo ciekawy pomysł! Najbardziej podobają mi się te srebrne. Będę musiała kiedyś spróbować to zrobić ^^

    Pozdrawiam,
    www.parzydelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe będą usuwane.