poniedziałek, 2 marca 2015

Nagroda Literacka im. Jerzego Żuławskiego

Moi Drodzy,

Bardzo Was przepraszam za mały przestój na blogu - mam nadzieję, że wkrótce się to diametralnie zmieni i znów będziecie mogli czytać recenzje książek, gier i filmów.

Tymczasem mam dla Was coś zupełnie innego, coś, czego jeszcze na blogu nie było. Na pewno każdy z Was słyszał o fandomowej nagrodzie Zajdla czy innych branżowych statuetkach. Ja chciałabym przybliżyć Wam inną nagrodę - Nagrodę Literacką im. Jerzego Żuławskiego.



Zapewne zastanawiacie się, dlaczego o tej nagrodzie piszę. Cóż, każdy z nas lubi być doceniany, a ja wcale nie jestem wyjątkiem. Moja recenzencka praca została dostrzeżona i wyróżniona zaproszeniem do grona elektorów biorących udział w głosowaniu. Jest to dla mnie bardzo ważne, bo wiem, że nie piszę dla siebie, ale również dla innych i... ktoś to NAPRAWDĘ czyta ;)

Nie będę Was więcej zanudzać - po prostu zapraszam do odwiedzenia strony głównej organizatora, na której znajdziecie informacje dotyczące zasad przyznawania nagrody oraz listę laureatów. Wystarczy kliknąć TUTAJ

A tymczasem wracam do pisania recenzji, które już wkrótce będziecie mogli przeczytać na blogu. I zapewniam, znów będzie się działo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze obraźliwe będą usuwane.