sobota, 11 lipca 2015

Zapowiedzi wydawnicze Genius Creations

Moi Drodzy,

Do tej pory nie wrzucałam postów dotyczących zapowiedzi wydawniczych czy premier, ale od dzisiaj się to zmieni, choć uspokajam, że nie będę zalewać Was dziesiatkami postów na ten temat.

Blog nadal ma być przede wszystkim recenzencki, a wszelkie dodatkowe informacje to po prostu podpodwiedź, co mogę w najbliższym czasie czytać i recenzować.

Skąd ta zmiana? A stąd, że udało mi się nawiązać współpracę z wydawnictwem Genius Creations. Dlatego nie zanudzam już przydługim pisaniem i przechodzę do meritum.

W najbliższym czasie nakładem wydawnictwa Genius Creations powinny ukazać się następujące tytuły:


Jesień 2015 



Nóż – Rafał Cuprjak



Pieśń węży – Maria Dunkel



Spalić wiedźmę – Magdalena Kubasiewicz



Studnia Zagubionych Aniołów – Artur Laisen



Order – Marcin Jamiołkowski



Nawrócony Mesjasz – Paweł Imperowicz



Efekt Eteru – Wiktoria Król



Okup krwi, Marcin Jamiołkowski – drugie wydanie



Chór zapomnianych głosów, Remigiusz Mróz – drugie wydanie (moją recenzję znajdziecie tutaj)



Pokój światów, Paweł Majka – drugie wydanie (moją recenzję znajdziecie tutaj)




Zima 2015/2016



Bezsenni – Marcin Jamiołkowski



Poziom -1 – Tomasz Kilian



Order – Marcin Jamiołkowski



Paradoks marionetki – Anna Karnicka



Marvin – Iza Korsaj



Redlum – Katarzyna Rupiewicz



Echo z Otchłani – Remigiusz Mróz



Góry Pamięci – Wiesław Gwiazdowski



Zima – Michał Ochnik



Dobro złem czyń – antologia




2016 rok



Galaxia Dracones – Paweł Imperowicz



Przedstawienie mojego życia – Joanna Krystyna Radosz



Trzech Cnotliwych Morderców – Marcin Pągowski



Pełną i aktualną listę zawsze znajdziecie w tym miejscu. A dodatkowo będę informować Was na bieżąco o ewentualnych zmianach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze obraźliwe będą usuwane.